Waarom als bedrijf het goede doel steunen met je kerstkaart?
De kerstperiode zit er aan te komen en als bedrijf heeft u beslist kerstkaarten te sturen. Een prima beslissing! Kerstkaarten zijn dé manier bij uitstek om uw dankbaarheid en uw vertrouwen naar uw zakelijke partners te uiten. Als u daarenboven nog kiest voor een kerstkaart voor het goede doel, toont u ook uw sociaal engagement… twee maal prijs dus!
Een papieren kaart wint met voorsprong
Een traditionele kerstkaart heeft twee grote voordelen :
- Door haar mooie design en persoonlijke adressering, blijft ze ongetwijfeld een tijdje op uw bureau staan. De impact is dus stukken groter dan die van digitale kerstwensen die vaak in de spam toekomen of meteen de digitale prullenmand in worden gegooid.
- Een kerstkaart is de beste manier om een boodschap over te brengen, hetzij door de slogan op de kaart zelf, hetzij door de materialen waaruit ze gemaakt is. Denk bijvoorbeeld aan een stijlvolle kerstkaart uit gerecycleerd papier.
Kerstkaarten voor het goede doel
Kiezen voor een kerstkaart voor het goede doel toont uw engagement als bedrijf. Wanneer u een kerstkaart voor het goede doel stuurt, komt uw bedrijf in een positief daglicht te staan. Mensen krijgen namelijk het gevoel dat het een goed bedrijf is, dat meeleeft met anderen en hen ten volle wil steunen.
Ook laat u uitschijnen dat u het eens bent met de doelstellingen van deze organisatie. Zorg er alleen voor dat de organisatie ook daadwerkelijk past bij de visie van het bedrijf – alleen zo komt uw boodschap ook écht geloofwaardig over.
Artsen Zonder Grenzen
Buromac steunt met de verkoop van zijn kerstkaarten al ruim 15 jaar Artsen Zonder Grenzen. Per verkochte kerstkaart of kalender, gaat € 0,20 rechtstreeks aan dit goede doel. Dankzij uw steun en die van talrijke andere bedrijven, kon Buromac al ruim € 900.000 aan Artsen Zonder Grenzen schenken.
U helpt toch ook?
Recente reacties